he's been running trough my dreams

tjo
har stannat hemma idag från skolan eftersom jag har extremt ont i halsen, så jag har knarkat halstabletter hela dan, men sen tog dom ju slut...
vad gör man mot ont i halsen ?!

de är något fel på min mobil också -.- meddelandena kommer inte fram och de kan ta fem minuter för att skicka ett sms även fast man har full täckning ? mina gratis sms är snart slut också :(

känner att jag klagat en del nu så nu ska jag berätta nått som jag är sjuukt taggad för :

OM 8 DAR SITTER JAG PÅ EN BUSS BREVID BÄSTA JULIA MOT SKIDLÄGRET 2011 !:D

haha, jag är cp när jag är sjuk, pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: juliaaaa

Jaaaaduuuu! :D

2011-03-17 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0