som romeo älskar julia

hejhallå!
har varit sjuk sen i lördags, och mår fortfarande inte helt okej, men tror jag ska gå till skolan imorgon iaf för de är sjukt mycket prov denna vecka som jag helst inte vill göra på ttf nästa onsdag..
jag har iaf sjukt tråkigt som man oftast har när man är sjuk, ingen rolig är inne på msn eller nått så ja..
men håkan räddar mig alltid haha ;)
nä nu ska jag käka nått (läs försöka äta nått)

puss heeeej






/ kan du älska mig - 
som jorden älskar månen?
som sjömannen älskar havet?
som tågen älskar rälsen?
och som fångar älskar flykten?
som barnen älskar julen?
som korten älskar turen?
och som Romeo älskar Julia?
och som jag älskar dig? /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0