i don't know what his after

tjo,här är jag igen.
allt är påväg att bli bättre nu känns de som, men de är mycket kvar. skriver inte upp här på bloggen vad som hänt, dom närmaste vet och det räcker. ska iaf försöka börja få igång bloggen igen, minst ett inlägg om dan iaf. får se hur längre jag håller de ;)
jag sitter iaf just nu och chattar med felix, frida och samuel, trevligt trevligt ;d
idag har jag bara slappat och färgat håret, de blev ganska mörkt, men jag är nöjd ^^
imorgon blire att dra till göötlaböörg med familjen eftersom pappi fyller år!<3 hihi

jaja, känner att detta inlägget inte blev så intressant, hehe, men nu ska jag försöka va lite social mot mina fina vänner ;)

hare gött!


./ du lyser upp min dag /.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0