'cause you feel like paradise

tjoo
sitter just nu och snackar med bästis christoffer, lyssnar på musik och chattar med folk
har försökt fixa kommentar sidan men de funkar fortfarande inte.. blir så jävla sur.. men jaja..

imorgon blire att ha film-eftermiddag med linnea och emmelie, efter att ha hoppat från först bio och shopping men nu blev de film istället, de blir iaf den sista lediga dagen på lovet eftersom jag ska spela match med damlaget på söndag, så de kan ju inte bli annat än nice ;)
drar till linnea vid runt tre så jag hinner komma hem och fixa lite saker imorgon på kvällen, hihihi.. (a'
haha jaja

nu ska jag strax dra mig mot sängen för att få en välförtjänt sömn eftersom jag inte sovit nånting typ på tre dagar ;o men jag är ju superwoman så jag har klarat mig såhär långt iaf haha,

känner att min nattbloggning är väldigt flummig och konstig så jag tar och lägger av nu!

pöss godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0