big girls don't cry

ojjsan hejsan.. längsen jag bloggat!
ska försöka komma igång med det igen nu..
försöka
under tiden jag har vart borta har jag hunnit varit på skidläger i kläppen och praoat en vecka på växtriket här i strömstad! jag har ju klart gjort mer som att träna och va med kompisar men ni fattar;d
imorgon blire iaf att åka in till norge och spela på sarpsborg stadion, vrååålhäfftigt (H' hehehe..
är helt slut efter en hel vecka på växtriket, jag har jobbat från 8-17 medan alla andra typ jobbat 10-15? jag har fan jobbat mer än jag går i skolan..
aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag prova nån av dom nya ansiktmaskerna jag köpt!

vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0