tinkerbella.blogg.se

tycker ni kan ta och kika in på tinkerbella.blogg.se om ni inte redan följer hennes blogg ;) idag startade hon en kalender på sin blogg där hon kommer lägga ut massa tävlingar, tips och annat som har med julen att göra ;d
och i första luckan idag visade hon hur man får in snö på sin blogg, jag har försökt med en annan kod i min kodmall innan men de har inte funkat men med hennes kod funkade det :D
skall bara fixa en ny header och sen har jag en lite mer ''juldesign'', hann och ta några bilder idag innan de blev mörkt men jag vet inte hur bra dom blev... men vi får se, annars får de vänta lite till ;)

men nu måste jag gör klart min bokrapport som ska va klar imorgon..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0