shit shit shit...

FÖRLÅT

denna vecka har jag faktiskt verkligen inte haft tid ! har haft en massa inlämningar och träningar och allt!...
men nu kan vi jag skriva upp ungefär hela min vecka då ?:D haha

fredag; shoppade på dagen i göteborg och sen på kvällen var jag ju på Idol och de va ASgrymt ! synd att Olle åkte ut men Minnah var verkligen jättebra..
lördag;vi shoppade ännu mer i gbg och åkte sen till uddevalla och inte på torp och shoppa ännu mer.. sne åkte vi hem.
söndag; va på träning
måndag; skolan och sen plugga inför spanska prov -.-
tisdag; skolan och sen plugga matte -.-
onsdag; skolan och sen SO inlämningen som jag helt glömt bort som skulle in dagen efter..
torsdag; skola sen träning
idag; as chill dag, hade dubbeltimma slöjd på morgonen, sen gå till gymnasiet och se på dansuppvisning och efter dansuppvisningen var det bara idrottinriktningen då vi dansade..




en bild på jay från när vi var på Idol :D tror han kommer ta hem alltihopa !

hör av mig ikväll see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0