a little girl made a great big wish

hejsan hallå,
nu är jag här igen, efter typ en vecka hehe.. men denna veckan har jag varit tvungen att lämna in massa inlämningar och plugga inför dom sista proven, men nu är det iaf äntligen gjort opch betygen är satta.
vi slutar inte förrens på onsdag vilket jag tycker är väääldigt sent ;o på måndag blir den sista dagen med riktiga lektioner, tisdag blire vinterkampen och på onsdag är de bara avslutning i aulan och sen äre JUL LOV, göttans !

idag drog jag och pappa till uddevalla och hämta min nya säng och köpte dom sista julklapparna, sen chillade jag resten av dagen ;d
imorgon ska jag städa och grejja med mitt rum och baka pepparkakor hade jag tänkt :d kommer sääkert bilder för pappa har köpt en systemkamera !!! fatta han är bäst ?(h'

nu ska jag fortsätta lyssna på musik och chilla i min nya säng (H'

hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0